بازگشت به بالای صفحه
FACEBOOK TWITTER RSS FEED JOIN US NEWSLETTER
print version increase font decrease font
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 خرداد 1392      13:58

۲۰درصد پیامک‌ها در ایام انتخابات «تبلیغات» بود

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در ایام انتخابات ۲۰درصد از مجموع پیامک‌های ارسالی در کشور، به صورت انبوه یا فردی با موضوع انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهرها ارسال شده است.

محمد علی فرقانی درمورد حجم پیامک های تبلیغاتی مربوط به انتخابات اظهار داشت: در مدت انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهرها، حجم پیامک های ارسالی در کشور افزایش یافت.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در ایام انتخابات 20درصد به حجم پیامک های تبلیغی افزوده شود؛ به این معنی که 0.2 از مجموع پیامک ها در کشور که به صورت انبوه یا فردی ارسال شده، با موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهرها بوده است.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: این آمار توسط مراجع ارسال کننده پیامک ها احصاء شده است.


آدرس ایمیل فرستنده : آدرس ایمیل گیرنده  :

کلمات کلیدی : پیامک
نظرات کاربران
ارسال نظر
نام کاربر
ایمیل کاربر
شرح نظر
Copyright 2014, all right reserved | Developed by aca.ir