اقتصاد ایرانی: در پایان روز اول برنامه های تلویزیونی کاندیداهای ریاست جمهوری، اطلاعات اقتصادی جلیلی و رضایی به اندازه مشکلات اقتصادی کشور نبود.
هر دو کاندیدا برای بیان اصلی ترین مشکلات اقتصاد ایران به آمارهایی رجوع می کردند که کارشناسان ستادهای اقتصادی برای آنها روی کاغذ یادداشت کرده بودند. نکته قابل توجه این است که برخی از این آمارها از اطلاعات منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران و حتی گمرک هم عقب تر است.به طور نمونه سعید جلیلی به آمار واردات سال 90 اشاره کرد در حالی که گمرک ایران تنها هفت روز قبل تازه ترین آمارهای تجاری ایران را منتشر کرده بود.
به نظر می رسد در روز اول برنامه های تلویزیونی نکته قابل توجه بی اطلاعی نسبی کاندیداها از ارقام اقتصادی بوده باشد.