اقتصادی ایرانی: تنها شبکه تلویزیونی ایران که به صورت تخصصی به موضوعات اقتصادی می پرداخت، در سال حماسه اقتصادی منحل می شود.
به گفته مدیر شبکه بازار از این پس برنامه های این شبکه به معرفی کالا و خدمات می پردازد. پیش از این اعلام شده بود سیاست های مصرف گرایانه از رسانه ملی حذف می شوند ولی در حال حاضر و در شرایطی که اقتصاد کشور شرایط سختی را تجربه می کند، تنها رسانه فراگیر فعالان اقتصادی به سمت معرفی کالا به سبک شبکه های ماهواره ای می رود.
در همین حال مجید رجبی معمار، مدیر شبکه بازار گفت: بعد از انتخابات ریاست جمهوری خیلی جدی تر به سمت مباحث «کف بازار» (عنوان آیتمی در برنامه ی سبد) خواهیم رفت، برنامه ها از حالت تولیدی خارج می شوند و آیتم هایی کوتاه با موضوعات کالاها و خدمات روزمره ی مردم پخش خواهد شد.
وی افزود: همچنین به تبلیغ کالاها و خدمات با آرم و برند خودشان به صورت مستقیم خواهیم پرداخت؛ جزئیات کالاها و قیمت های آن ها را هم اطلاع رسانی خواهیم کرد.
مدیر شبکه بازار که در برنامه «سبد» به تهیه کنندگی منصور ضابطیان سخن می گفت، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه می خواهیم وارد فاز جدید برنامه ها شویم ظرف یکی دو روز آینده همه ی برنامه های تولیدی شبکه خداحافظی خواهند کرد.