بازگشت به بالای صفحه
FACEBOOK TWITTER RSS FEED JOIN US NEWSLETTER
print version increase font decrease font
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 دى 1395      7:33

حکومت و انطباق با حالت‌های نوآورانه از مفاد آموزش عالی

اندیشکده رند در این گزارش به بررسی حالت های نوآورانه مفاد آموزش عالی و همچنین راه هایی که مدیران و مسئولان آموزش عالی در راستای حمایت از مفاد آموزش عالی تغییر می دهند می پردازد.

اقتصاد ایرانی: اندیشکده رند در گزارشی به بررسی حالت های نوآورانه مفاد آموزش عالی و همچنین راه هایی که مدیران و مسئولان آموزش عالی در راستای حمایت از مفاد آموزش عالی تغییر می دهند می پردازد. زمانی که دانشجویان بیشتری از هر زمان دیگری در آموزش عالی حضور می یابند، قوانین آن سیال تر، جهانی تر و رقابتی تر می شود. به طور مثال، توسعه ها در فناوری های نوین به معنای این است که موسسات آموزش عالی، می توانند دوره های خود را در تمامی جهان قابل دسترس کنند.

این تحولات، مدل انتقال سنتی موسسات آموزش عالی را که محدود به تعاریف جغرافیایی و فیزیکی دوره هایی که پیشنهاد داده می شود را زیر سوال می برد.

پروژه ای که در اکتبر سال ۲۰۱۳ آغاز گردید و در ژوئن ۲۰۱۶ به پایان رسیده است توسط برنامه آموزشی کمیسیون اروپا تامین مالی شده است.

مشارکت: کنسرسیوم وسیع اروپایی شامل ۱۲ موسسه است (دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی و موسسات تحقیقاتی) که در گسترده ۹ کشور اروپایی قرار دارند.

متدولوژی: رویکرد متدولوژی توسط برنامه ای پیگیری می شود که شامل میز تحقیقات، توسعه و اجرای تحقیق آنلاین برای جمع آوری درک رهبری آموزش عالی در نوآوری و تولید نمونه های مطالعاتی است تا بهترین برنامه ها مشخص شود.

این تحقیق میان نمایندگان رهبران موسسات آموزش عالی در ۴۷ موسسه از ۹ کشور منتشر شده است (اتریش، فرانسه، ایرلند، لاتویا، هلند، رومانی، اسلوواکی، اسلوونی و اسپانیا).

مخاطبان هدف: این پروژه دو مخاطب هدف دارد، نخستین مخاطبان هدف، مدیران و متخصصان در موسسات آموزش عالی هستند که در نوآوری فعال هستند. این پروژه قصد دارد تا تبادل بهترین شیوه در قبال ساختاری که به پیشرفت نوآوری در آموزش عالی کمک می کند را تسهیل کند و درک بهتری از اینکه این ساختارها در طول زمان در حال تحول هستند را ایجاد می کند.

دومین مخاطبان هدف متخصصانی در دولت ملی و دیگر سازمان ها هستند که منافعی در مدیریت آموزش عالی تر دارند.

نتایج و پیامدها: این پروژه به تولید گزارش های مختلفی منجر می شود تا مخاطبان را از نتایج آن مطلع کند. این گزارش ها شامل بررسی تحقیقات، گزارش های مطالعاتی و گزارش های تحقیقاتی است که یافته های مطالعات را خلاصه بندی کرده است. این پروژه همچنین به لیستی از توصیه ها و ابزارهای ارزیابی برای حمایت از مطالعات عالی در معرفی کردن آن چیزی که برای حمایت از نوآوری در موسسات آنها نیاز دارد می پردازد.

برای دریافت متن کامل گزارش اینجا را کلیک کنید.


آدرس ایمیل فرستنده : آدرس ایمیل گیرنده  :

نظرات کاربران
ارسال نظر
نام کاربر
ایمیل کاربر
شرح نظر
Copyright 2014, all right reserved | Developed by aca.ir