بازگشت به بالای صفحه
FACEBOOK TWITTER RSS FEED JOIN US NEWSLETTER
print version increase font decrease font
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1391      16:1

توزیع مرغ در تهران با کد رهگیری

در حال حاضر در کل بازار تهران مرغ بدون شناسنامه عرضه نمی‌شود و تمامی مرغ‌های توزیع شده دارای کد رهگیری و پیگیری هستند.

فارس نوشت: حسین صفایی - مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران - با اشاره به مصوبه ساماندهی و ارتقای کیفیت محصولات قابل عرضه از طریق سازمان میادین اظهار داشت: اجرای این مصوبه دارای محسنات بسیاری خوبی در توزیع محصولات در شهر تهران داشته است.
وی تصریح کرد: مصوبه اشاره شده پایه گذار نهادسازی و نظام سازی در تولید محصول به تهران نه تنها در شهرداری بله آغاز یک حرکت موثر در کشور شد.
صفایی بیان داشت: خوشبختانه در برنامه پنجم توسعه و در یکی از مواد آن نیز به ساماندهی محصولات تاکید شده است که در این بخش جهاد کشاورزی را مکلف کرده است.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به تعامل شورای شهر و تصویب مصوبه ساماندهی و ارتقای کیفیت محصولات قابل عرضه از طریق سازمان میادین خاطرنشان کرد: اواخر اسفند سال 88 و زمانی که این مصوبه به تصویب رسید فرصت خوبی برای ساماندهی محصولات پروتئینی و تره بار در سازمان میادین و میوه شد.
وی به اقدامات انجام شده در سازمان متبوعش در سه سال گذشته اشاره کرد و گفت: اجرای این مصوبه در راستای سه هدف تدوین شد که پایش و کنترل محصولات در تهران، ایمن سازی مواد غذایی و عرضه تدریجی محصولات لازم از اهداف مهم در این طرح بود.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: تشکیل کمیته راهبردی ارگانیک، استقرار دبیرخانه دائمی، برگزاری جشنواره های ترویجی برای معرفی پتانسیل ها و آگاهی بخشی به عموم مردم و شهروندان، مشارکت دستگاه های دولتی، برگزاری کارگاه های آموزشی، تهیه بروشورها و کتابچه ها بخشی از اقدامات انجام شده در این حوزه بوده است.
وی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات انجام شده توسط این سازمان راه اندازی بانک اطلاعات بود که تمام اطلاعات مربوط به تولیدکنندگان که محصول استانداری تولید می کنند در این سامانه ثبت می شود.
صفایی تاکید کرد: در حال حاضر در کل بازار تهران مرغ بدون شناسنامه عرضه نمی شود و تمامی محصولات پروتئینی شناسنامه دار هستند و دارای کد رهگیری و پیگیری است و به راحتی می توان تولید کننده آن را شناسایی کرد.
وی ادامه داد: در یک زمانبندی مشخص بنا داریم عرضه محصولات کیفی را در سازمان میادین میوه و تره بار افزایش دهیم که این طرح در سه فاز صورت خواهد گرفت. بطوری که تا پایان سال این طرح کاملا اجرا خواهد شد.


آدرس ایمیل فرستنده : آدرس ایمیل گیرنده  :

نظرات کاربران
ارسال نظر
نام کاربر
ایمیل کاربر
شرح نظر
Copyright 2014, all right reserved | Developed by aca.ir