بازگشت به بالای صفحه
FACEBOOK TWITTER RSS FEED JOIN US NEWSLETTER
print version increase font decrease font
تاریخ انتشار : جمعه 1 شهريور 1392      13:22

90 درصد از پوشاک داخلی با برندهای خارجی به فروش می‌رسند

مشاور رییس اتحادیه پوشاک گفت: باید فرهنگ استفاده از پوشاک داخلی با برند داخلی در میان مردم رواج یابد.

مهدی محمودی اظهار کرد: مصرف کنندگان آگاهانه به استفاده از محصولاتی که از نام های خارجی استفاده کرده اما تولید داخلی هستند روی آورده اند.

وی با بیان این که 90 درصد از پوشاک داخلی با برندهای خارجی به فروش می رسند یادآور شد: در حال حاضر 70 درصد از پوشاک سطح بازار تولید داخل و 30 درصد مابقی وارداتی هستند.

محمودی ادامه داد: به دلیل بالا بودن قیمت دلار پوشاک وارداتی از سوی مغازه داران با عدم استقبال مواجه شده است و معدود افرادی به خرید این پوشاک علاقه دارند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پوشاک تاناکورا در ایران وجود دارد افزود: این پوشاک در شهرها بسیار کم شده و به ندرت دیده می شوند اما همچنان در مرزهای کشور به ویژه مرز ایران و عراق این نوع پوشاک موجود است.

مشاور رییس اتحادیه پوشاک درباره نمایشگاه های پاییزه گفت: قیمت گذاری اجناس عرضه شده در نمایشگاه ها زیر نظر کارشناسان خبره که خود تولیدکننده هستند انجام می شود.

محمودی ادامه داد: قیمت گذاری در نمایشگاه های پاییزه از قیمت واقعی پوشاک به علاوه 20 درصد سود فروشنده تشکیل شده است.

وی در پایان گفت: قیمت محصولات عرضه شده در نمایشگاه حداقل 20 درصد کمتر از قیمت سطح شهر است.


آدرس ایمیل فرستنده : آدرس ایمیل گیرنده  :

کلمات کلیدی : پوشاک - قیمت
نظرات کاربران
ارسال نظر
نام کاربر
ایمیل کاربر
شرح نظر
Copyright 2014, all right reserved | Developed by aca.ir