بازگشت به بالای صفحه
FACEBOOK TWITTER RSS FEED JOIN US NEWSLETTER
print version increase font decrease font
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 خرداد 1392      11:35
نسخه های هاروارد بیزنس ریویو برای پولدارشدن

سه قانون موفقیت کسب و کارها

مجله هاروارد بیزنس ریویو در گزارشی از نتایج بررسی بیش از بیست و پنج هزار شرکت خبر داده است.

اقتصاد ایرانی: ماهنامه هاروارد بیزنس ریویو گزارشی را منتشر کرده که در آن نتایج بررسی 25453 شرکت طی 44 سال ارایه شده است. این ماهنامه نوشته که برای موفقیت یک کسب و کار می‏توان سه قانون کلی در نظر گرفت. نخستین قانون این است که کیفیت بهتر از قیمت ارزانتر اهمیت بیشتری دارد و در واقع کیفیت بر قیمت ارجحیت دارد. به نوشته هاروارد بیزنس ریویو، دومین قانون موفقیت در کسب و کار این است که نباید تا زمانی که درآمدی ایجاد نشده به هزینه بیشتر روی آورد به این معنی که از محل درآمدهای کسب شده، هزینه های بیشتر را پرداخت کرد. این ماهنامه در مورد سومین قانون موفقیت در کسب و کار نوشته که قانون سومی‏وجود ندارد و در واقع قانون سوم این است که در قانون پیشین را باید همواره به خاطر داشت.

 


آدرس ایمیل فرستنده : آدرس ایمیل گیرنده  :

نظرات کاربران
ارسال نظر
نام کاربر
ایمیل کاربر
شرح نظر
Copyright 2014, all right reserved | Developed by aca.ir