این تهیه کننده سینما با انتقاد به استفاده از موسیقی و بخش هایی از «آژانس شیشه ای» در یکی از مستندهای سعید جلیلی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس عنوان کرد: در تبلیغات هر دوره از انتخابات تعریف و معانی تازه ای در فرهنگ اجتماعی ما رواج می یابد. متاسفانه استفاده از احساسات و تعلقات مردم تاکنون آسیب های زیادی به جامعه زده است. گویا کاندیداها تنها یاد گرفته اند که مجموعه ای از گرفتاری های مردمی را فارغ از هر گونه پیشنهاد طرد کنند و با احساسات مردم بازی کنند.
وی ادامه داد: استفاده از تصاویر یادگاری و موسیقی هایی که مردم از آن ها خاطره دارند یکی از این آسیب ها است ما زمانی توفیق داشتیم و تابلویی با نام «آژانس شیشه ای» تولید شد اما چرا باید فرد دیگری این تابلو را بر پیشانی بچسباند و پز دهد. امیدوارم اگر فردی حتی در حد موسیقی از این فیلم استفاده کرده است تعلقات واقعی اش را بیرون ریخته و استفاده تزئینی نکرده باشد.
کریمی با انتقاد از عملکرد صدا و سیما در مورد فیلم هایش اظهار کرد: تلویزیون هیچ گاه اجازه ای از تهیه کننده ها نمی گیرد و به نظر می رسد در طول سال های گذشته آنقدر که نهادهای رسمی همچون ارشاد و تلویزیون حقوق تهیه کننده ها را زیر پا گذاشتند دستفروشان سرچهار راه فیلم های قاچاق خسارت نزدند.
تهیه کننده فیلم «پاداش» با بیان این که سینماگران از توانایی و قدرت خود غافل هستند، تصریح کرد: فیلم خوب در هر دوره ای راه خود را پیدا کرده است اما متاسفانه ما سینماگران از اصل غافل شده ایم در حالی که وقتی دلخوری شخصی از یکدیگر داریم هر کسی می تواند به ما آسیب بزند. باید تمرکز کنیم که فیلم خوب بسازیم.
اولین مستند رادیویی سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز شنبه یازدهم خرداد ماه به مدت 30 دقیقه از رادیو ایران پخش شد که در بخشی از این مستند سکانسی کوتاه از فیلم سینمایی «آژانس شیشه ای» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا پخش شد.