بازگشت به بالای صفحه
FACEBOOK TWITTER RSS FEED JOIN US NEWSLETTER
print version increase font decrease font
تاریخ انتشار : شنبه 7 ارديبهشت 1392      15:39

قیمت‌گذاری ۲۲۶ قلم کالای لبنی خارج از ستاد تنظیم بازار

دبیر انجمن صنایع لبنی با بیان اینکه تنها برای دو گروه ۵۸ و ۱۶ قلم کالای لبنی توسط ستاد تنظیم بازار قیمت‌گذاری شده است، گفت: قیمت خارج از این اقلام را عرضه و تقاضا تعیین می‌کند.

رضا باکری در پاسخ به اینکه چرا انواع شیر طعم دار در بازار افزایش قیمت داشته است، گفت: ستاد تنظیم بازار دو گروه کالایی 16 قلم کالا را در تاریخ 8 مهر 91 و 58 قلم کالا را در 26 آبان 91 قیمت گذاری کرده و خارج از این دو گروه، قیمت محصولات لبنی به صورت عرضه و تقاضا تعیین می شود.

دبیر انجمن صنایع لبنی افزود: این دو گروه اقلام لبنی  90 درصد محصولات پرمصرف را شامل می شوند و قیمت 10 درصد بقیه را کارخانه ها براساس عرضه و تقاضا تعیین می کنند.

به گزارش فارس طی چند روز گذشته قیمت برخی شیر طعم دار مانند انواع شیر موز، شیر آناناس و شیر کاکائو در بازار افزایش یافته است.

*کارشناسان قوه قضاییه نتایج بررسی شیر را هفته آینده اعلام می کنند

باکری در پاسخ به اینکه آیا نتایج بررسی کارشناسان دادگستری ارائه شده است، گفت: بررسی ها ادامه دارد. از قرارداد 50 روزه ای که برای تحویل نتایج بررسی با آنها بسته شده 40 روز گذشته است و هفته آینده باید کارشناسان قوه قضاییه نتایج بررسی خود را از قیمت تمام شده شیرخام اعلام کنند.

دبیر انجمن صنایع لبنی تصریح کرد: نتیجه هرچه که باشد به ستاد تنظیم بازار ارائه می شود و آنها درباره قیمت های شیر خام و فرآورده های لبنی تصمیم گیری می کنند.


آدرس ایمیل فرستنده : آدرس ایمیل گیرنده  :

کلمات کلیدی : قیمت - نتایج بررسی - نتایج
نظرات کاربران
ارسال نظر
نام کاربر
ایمیل کاربر
شرح نظر
Copyright 2014, all right reserved | Developed by aca.ir