بازگشت به بالای صفحه
FACEBOOK TWITTER RSS FEED JOIN US NEWSLETTER
print version increase font decrease font
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1396      9:47

آینده MADCOMها

اقتصاد ایرانی: شورای آتلانتیک در مطلبی می نویسد: پدیدار شدن ابزارهای هوش مصنوعی باعث ایجاد توانایی ارتقا یافته تبلیغات رادیکالی خواهد شد که باعث دستکاری در تفکرات بشری می شود. درک بشری سیستم پیچیده ای بوده و ابزارهای هوش مصنوعی در رمزگشایی سیستم های پیچیده بسیار خوب هستند.

تراکنش ها در شبکه های مجازی، گشت و گذار در اینترنت و حتی فروشگاه های خوار و بار فروشی هزاران نقطه اطلاعاتی فراهم می کنند که هر تکنسین می تواند فایل های روان شناختی از هر شهروند ایجاد کند. زمانی که پایگاه داده ای غنی از اطلاعات درباره ما ایجاد شوند، ماشین ها خواهند توانست شخصیت، خواسته ها، نیازها، آزارها و ترس های ما را حتی بهتر از خودمان بدانند. طی چند سال آینده MADCOMها (همگرایی سامانه های هوش مصنوعی درون ابزارهای ارتباطاتی هدایت شونده توسط ماشین برای استفاده از تبلیغات محاسبه شده) قابلیت فزاینده ای برای تاثیرگذاری بر مردم، متقاعد کردن آنها، منحرف کردن یا مرعوب کردن بر اساس شخصیت منحصر بفرد آنها یا پیشینه آنها بوجود می آورند که شکلی از یک تبلیغات شخصی سازی شده به شمار می آید.

بخش نخست از این تحقیق به تشریح MADCOMها و خطرات آنها از طریق توانایی بهبود یافته آنها می پردازد. در بخش دوم به سه سناریوی کشف مفاهیم انفرادی، سازمان ها و دولت ها پرداخته و در بخش سوم توصیه هایی را می دهد که دولت، صنایع و جامعه آمریکا چگونه باید به تهدیدات و فرصت هایی که از طریق بازیگران مسلح خارجی که از این فناوری های نوین استفاده می کنند، پاسخ دهند.

واقعیت سخت این است که بشریت به آسانی قادر نخواهد بود با MADCOMها یا حداقل به تنهایی به رقابت با آنها بپردازد. در دهه آینده شبکه های دیجیتال، فقط تیم های بشری با ماشین های هوش مصنوعی می توانند به رقابت با ماشین های هوش مصنوعی بپردازند. بسیار شبیه درگیری امنیت سایبری که بر فضای اوایل دهه قرن بیست و یک سیطره داشته، اینترنت عرصه یک چرخه ادامه دار برای درگیری خواهد بود.

یک آینده ایده آل که طی آن از MADCOMها برای نفع بشریت و نه زیان آن استفاده شود نیازمند تلاش در همه سطوح جامعه از سیستم بین المللی تا خود افراد است.

برای مشاهده فایل کامل این گزارش اینجا را کلیک کنید.


آدرس ایمیل فرستنده : آدرس ایمیل گیرنده  :

نظرات کاربران
ارسال نظر
نام کاربر
ایمیل کاربر
شرح نظر
Copyright 2014, all right reserved | Developed by aca.ir