بازگشت به بالای صفحه
FACEBOOK TWITTER RSS FEED JOIN US NEWSLETTER
print version increase font decrease font
تاریخ انتشار : يکشنبه 4 خرداد 1393      16:46

تولید روزانه بیش از 200 موتور «ای.‌اف.7» در ایران خودرو

با رفع مشکل مربوط به تامین واشر سرسیلندر و اویل‌ماژول، تولید موتور«ای.‌اف.7» در خطوط تولیدی موتور سازی ایران خودرو بار دیگر افزایش یافته و در آینده نزدیک به روزانه 300 تا 350 دستگاه خواهد رسید.

اقتصاد ایرانی: معاون تولید نیروی محرکه ایران خودرو با بیان این مطلب، گفت: موتور«ای. اف.7» بسیار پیشرفته است، به همین دلیل تعمیرات آن در شبکه خدمات پس از فروش اهمیت بسیار دارد و ایران خودرو برای تجهیز تعمیرکاران به مهارت و دانش لازم، آنان را در خطوط تولید آموزش می دهد.

 

 به گزارش ایکو پرس، جمشید حیدرکندری آشنایی با دقت های مونتاژی و کیفیتی این موتور را از نتایج آموزش تعمیرکاران در خطوط تولیدی دانست و افزود: 37 هزار دستگاه اولیه موتور «ای. اف.7» هیچ ایراد و برگشتی نداشت، اما بعدها به دلیل عدم تامین بعضی از قطعات نامنطبق با نقشه و استاندارد در داخل کشور، مشکلاتی در این موتور پیدا شد که نارضایتی مشتریان را در پی داشت.

 

معاون تولید نیروی محرکه افزود: از سال گذشته رویه های مربوط به تولید موتور «ای. اف.7»به حالت اصلی برگشت، اصلاحات لازم انجام شد و مردم بار دیگر توانستند با خیال راحت بر سمند مجهز به این موتور سوار شوند.

 

کندری متذکر شد: در حال حاضر  تعداد تولید روزانه در خطوط موتورسازی ایران خودرو 2200دستگاه انواع موتور است که قابلیت افزایش تولید روزانه تا سه هزار دستگاه را دارد.

 

وی گفت: خطوط تولید موتورسازی با تغییرات جزیی امکان تولید انواع موتورهای روز جهان را دارد.

 

انبوه سازی موتور «تی.یو.3»

 

وی همچنین ادامه داد: در نیمه نخست سال جاری تولید موتور «تی.یو.3» به مرحله انبوه می رسد و با نصب این موتور برروی پلاتفرم 206 تولید یکی از تیپ های پرطرفدار این محصول که به واسطه وابستگی صددرصد موتور به پژو فرانسه و در شرایط تحریم از سبد محصولات ایران خودرو خارج شده بود، دوباره از سر گرفته خواهد شد.

 

جانشین قائم مقام تولید گفت: یکی از خطوط ماشین کاری سیلندر و سرسیلندر «ایکس.یو.7» در معاونت نیرو محرکه، طی پروژه ای برای ماشین کاری سیلندر و سرسیلندر «تی.یو.3»تغییر کاربری داده شده است و به زودی، با تامین قطعات خام به مرحله تولید انبوه می رسد.

 

وی افزود: سایر الزامات تولید این محصول با عزم و همکاری شرکت ساپکو درحال تامین و تدارک  است که تا قبل از نیمه دوم امسال شاهد تولید انبوه این محصول پرطرفدار با مصرف پایین سوخت خواهیم بود.

 

کندری خاطرنشان کرد: علاوه بر تولید موتور، بخش عمده ای از نیاز ایساکو و مشتریان درخصوص درخواست سیلندر و سرسیلندر ماشین کاری شده با قیمتی بسیار نازل از قیمت فعلی نیز برآورده خواهد شد.

 

آدرس ایمیل فرستنده : آدرس ایمیل گیرنده  :

کلمات کلیدی : ایران خودرو - ای.اف.7
نظرات کاربران
ارسال نظر
نام کاربر
ایمیل کاربر
شرح نظر
Copyright 2014, all right reserved | Developed by aca.ir